Buitenlandweekend 2024
Vrijdagmorgen 7 juni in alle vroegte verzamelden zich 15 enthousiaste motorrijders in het clubhuis om na de koffie te vertrekken voor het traditionele motor weekend.
Gerwin, Aart, John, Nico, Piet, Adri, Sebastiaan, Cor, Herman, Igor, Jaap V. en Jaap S. vertrokken op de motor vanaf het clubhuis. Nando vertrok uit de Meer en zou onderweg als 13e aansluiten.
Bestemming was deze keer het gebied rond de Moezel. Een mooie route over 440 km en met de nodige rustpauzes werd er met een heerlijk zonnetje en 19 graden gereden.

Na een lange maar prachtige rit konden we een welverdiend biertje drinken op het terras van motorhotel Sonnenblick in Lutz .
Hes en Jan vertrokken deze keer in de auto en zijn om half vier bij het hotel aangekomen.
Ze hebben voor de zekerheid al wel vast getest of het bier wel koud genoeg was.
De volgende dag kon er gekozen worden uit een toertocht van 260 of 200 km.
Onder een bijna strak blauwe lucht werd de omgeving verkend. Mooi haarspeld bochten; slingerwegen door akkerlanden en bossen wisselden zich af.

Na terugkomst hadden de eigenaren van het hotel Eddie en Helen een heerlijke bbq voorbereid en natuurlijk onder het genot van een biertje of frisje.
Zondag weer richting Hoogeveen waar bij de eerste 250 km weer slingerend door het heuvels werd afgelegd en daarna de laatste 150 km over de snelweg.
Volgens alle deelnemers was het een geslaagd weekend